بررسی تویوتا رانر 4 TRD Pro 2022 ، یک خودرو آفرود قوی 6 سیلندر ،SUV ای که هنوز هم میتواند مانند بهترینها گرد و خاک به پا کند ، اما در هر زمینهای از رقبای خود عقبتر است.
نسل پنجم تویوتا 4 رانر از سال 2010 عرضه شده است ، اما این شاسی بلند آزمایش شده چند ویژگی جدید را برای سال 2022 اضافه خواهد کرد.
نورپردازی LED استاندارد ، نظارت نقطهای و... خصوصا یک رنگ خارجی خارج العاده جدید ، "Lime Rush" وجود دارد.
موتور 4.0 لیتری V6 قدیمی ، 270 اسب بخار قدرت و 278 پوند فوت گشتاور تولید میکند، اما شتاب آن در بهترین حالت ضعیف است.
گیربکس 5 سرعته اتوماتیک خوب کار میکند ، دندهها را به آرامی تعویض میکند ، اما با نسبتهای بسیار کم ، مصرف سوخت رانر 4 بسیار ضعیف است.
این EPA 2022 4Runner TRD Pro را با سرعت 16 مایل بر گالن در شهر ، 19 مایل بر گالن در بزرگراه و 17 مایل بر گالن در مجموع در نظر بگیرید. ( هر مایل 1.6 کیلومتر و هر گالن معادل 3.7 لیتر )
کیفیت سواری TRD Pro روی پیاده رو سفت است و با هر دست اندازه کوچک از جای خود میپرید.
با این حال کابین تا حد زیادی عاری از صدای باد و جاده است ، که بخصوص با توجه با اینکه TRD Pro بسیار خشک و سخت است و از لاستیکهای Nitto Terra Grappler استفاده میکند ، شگفتآور است.
همه 4Runner های 2022 دارای ترمز اضطراری خودکار ، هشدار خروج از خط ، چراغهای جلوی خودکار و کروز کنترل تطبیقی هستند.
اما نکته بد این است که کروز کنترل تطبیقی زیر 25 مایل در ساعت کار نمیکند ، به این معنی که در ترافیک توقف و حرکت بی فایده است.
اما هنگامی که بخواهید از مسیر خارج شوید ، شاسی بلندهای زیادی مانند 4Runner TED Pro نمیتوانند خارج از جاده باشند.
این SUV از پس هر مانعی برمیآید، سیستم انتخاب چند زمینی که دارای حالتهایی برای گل و لای ، ماسه ، سنگهای بزرگ موارد مشابه است که حدودا در تمامی مسیرهای سخت قدرتمندانه میدرخشد.